LIETOŠANAS NOTEIKUMI bezvadu.lv

Lietošanas noteikumu nolūks ir padarīt mūsu pakalpojumu izmantošanu maksimāli ērtu, drošu un saprotamu. Noteikumi attiecas uz vietnes bezvadu.lv lietošanu. Veicot pasūtījumu pie mums, jūs piekrītat šiem noteikumiem. Laiku pa laikam noteikumi var mainīties, tāpēc pirms preču pasūtīšanas mūsu vietnē lūdzam tajos regulāri ielūkoties. Ja nepiekrītat tālāk izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem, lūdzu, neizmantojiet mūsu vietnes pakalpojumus. Ja rodas kādi jautājumi par mūsu noteikumiem, pirms pasūtījuma veikšanas sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.

VISPĀRĪGĀ INFORMĀCIJA

Vietne bezvadu.lv pieder SIA „Satalit”, reģ. Nr. LV40203025757, adrese: Ozolu iela 2A — 223. kab., Dreiliņi, Stopiņu pag., Ropažu nov., LV-2130. Šie noteikumi tiks piemēroti saskarsmē starp jums, pircēju, un SIA „Satalit”, pārdevēju, kad pērkat preces vietnē bezvadu.lv. Šie noteikumi nekādi neierobežo jūsu likumiskās tiesības. Jūs garantējat, ka vietnē bezvadu.lv veiktie pirkumi un visas preces, ko esat pasūtījis, izmantojot šo vietni, ir paredzētas tikai jūsu privātai un mājas lietošanai un nav paredzētas tālākpārdošanai. Šo vietni drīkst izmantot no astoņpadsmit gadu vecuma. Ja jums vēl nav astoņpadsmit gadu, jūs drīkstat izmantot šo vietni tikai ar vecāku vai aizbildņa piekrišanu un vecāku vai aizbildņa uzraudzībā. Ja jūs neatbilstat šīm prasībām, lūdzu, neizmantojiet šo vietni. Jūs garantējat, ka visa informācija, ko sniedzat bezvadu.lv un nolūkā pasūtīt vai nopirkt preci, ir visādā ziņā pareiza, precīza, aktuāla un pilnīga. Jūs piekrītat, ka jūsu norādīto e-pasta adresi drīkst izmantot, lai ilgtermiņā sazinātos ar jums. Cita vārda vai nederīgas kontaktinformācijas tīša izmantošana ir nopietns likumpārkāpums. Visi, kas tīši ievada nepareizu vai fiktīvu pasūtījumu, tiks saukti pie atbildības pilnā tiesību aktos noteiktajā apmērā. SIA „Satalit” patur tiesības pārtraukt attiecības ar jums un nekavējoties un bez brīdinājuma liegt jums piekļuvi vietnei, ja:

  • jūs nevarat veikt samaksu;
  • jūs pārkāpjat šos lietošanas noteikumus;
  • mums ir aizdomas, ka jūs veicat, plānojat veikt vai mudināt kādu veikt krāpnieciskas vai pretlikumīgas darbības vietnē bezvadu.lv.

KĀ VEIKT PASŪTĪJUMU

Mēs cenšamies maksimāli vienkāršot preču pasūtīšanas procesu mūsu vietnē. Secīgi izpildiet pasūtīšanas procedūru, un pavisam drīz jums iepatikusies lieta būs jūsu rīcībā.

  • Izvēlieties iepatikušos preci un noklikšķiniet uz pogas „Pirkt”.
  • Izvēlētā prece tiks ielikta grozā. Blakus groza ikonai tiek parādīta pasūtījuma kopsumma.
  • Kad noklikšķina uz summas blakus groza ikonai lapas augšdaļā, tiek atvērts uznirstošais logs ar izvēlēto preču sarakstu. Jūs varat mainīt preču skaitu vai dzēst nevajadzīgās preces. Lai veiktu pasūtījumu, noklikšķiniet uz pogas „Veikt pasūtījumu”. Lai turpinātu iepirkties, aizveriet uznirstošo logu.
  • Lai pabeigtu pasūtīšanas procedūru, aizpildiet kontaktveidlapas obligātos laukus un noklikšķiniet uz pogas „Iesniegt pasūtījumu”.

ATTEIKŠANĀS NO PIRKŠANAS

Ja pirms noklikšķināšanas uz pogas „Iesniegt pasūtījumu” grozā vairs negribat pasūtīt preci, jums atliek tikai pārtraukt pasūtīšanu. Ja pēc pasūtījuma veikšanas izlēmāt atteikties no pirkšanas, 8 stundu laikā informējiet mūs par to pa e-pastu satalit@satalit.lv vai pa tālruni +371 29 878 081.

SAMAKSA

Samaksa par izvēlētajām precēm tiek veikta ar bezskaidras naudas norēķinu vai norēķinu karti, kad saņemat preces mūsu birojā. Par pasūtītajām precēm var samaksāt ar bezskaidras naudas norēķinu vairākos veidos: ar pārskaitījumu kādā no elektroniskās naudas sistēmām vai bankas pārskaitījumu. Ja izvēlaties bezskaidras naudas norēķinu, pēc pasūtījuma noformēšanas mēs jums nosūtīsim rēķinu uz e-pasta adresi, kas norādīta, veicot pirkumu. Pēc samaksas saņemšanas mūsu kontā mēs veiksim piegādi jūsu izvēlētajā veidā.

PIEGĀDE

Vietnē tiek piedāvāti vairāki piegādes veidi: nopirkto preci var saņemt mūsu birojā, kas atrodas Ozolu ielā 2A — 223. kab., Dreiliņos, Stopiņu pag., Ropažu nov., vai ar piegādi uz pakomātu, vai ar norādīto kurjerdienestu. Piegāde ar kurjeru vai uz pakomātu ir iespējama tikai pēc tam, kad mūsu kontā ir saņemta visa nopirkto preču vērtības summa. Piegādes izmaksas tiek pieskaitītas pasūtījuma summai, un tās nosaka kurjerdienests atkarībā no jūsu atrašanās vietas un pakas masas. Laiku pa laikam reklāmas vai tirgvedības akcijās mūsu uzņēmums kādai precei vai preču grupai piedāvā bezmaksas piegādi. Mēs aicinām uzmanīgi sekot līdzi mūsu vietnes lapās publicētajiem sludinājumiem.

NODOKĻI UN NODEVAS

Nodokļus un nodevas piemēro saskaņā ar pircēja atrašanās vietas valsti, un tos nosaka attiecīgās Eiropas Savienības direktīvas.

PRECES ATPAKAĻATDOŠANA

Ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināts ar saņemto preci, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu 14 dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas. Preci var atdot atpakaļ tikai pēc tam, kad atpakaļatdošanai ir piekritis atbalsta dienests. Lai paātrinātu preces atpakaļatdošanas pieprasījuma apstrādes procesu, lūdzu, pievienojiet pieprasījumam šos dokumentus:

  • transporta pavadzīmes kopiju vai pasūtījuma numuru;
  • atpakaļatdošanas iemesla paskaidrojumu.
Preci var atdot atpakaļ, personīgi atvedot to uz mūsu biroju, kas atrodas Ozolu ielā 2A — 223. kab., Dreiliņos, Stopiņu pag., Ropažu nov., vai izmantot jebkurus pasta vai kurjeru pakalpojumus. Pārliecinieties, ka atdodat atpakaļ preci tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt, un oriģinālajā iesaiņojumā. Tā kā jūs esat atbildīgs par pakas drošību līdz tās pienākšanai mūsu birojā, noteikti pieprasiet no pasta pakalpojuma nosūtīšanas apstiprinājumu. Tādējādi, ja pārsūtīšanas gaitā paka pazūd, jums būs pierādījums, ka esat to nosūtījis. Tiklīdz mēs saņemsim atpakaļatdodamo preci sākotnējā stāvoklī, mēs jums nosūtīsim e-vēstuli un atmaksāsim maksājumu tādā pašā veidā, kādu jūs izmantojāt samaksai. Atpakaļatdotās pakas parasti tiek apstrādātas 48 stundu laikā.
Ņemiet vērā, ka mēs varam atmaksāt tikai summu, kas ir vienāda ar pasūtījumā minēto preces vērtību. Mēs varēsim pilnīgi vai daļēji atlīdzināt transporta izmaksas (ja mūsu klientu apkalpošanas nodaļa ir piekritusi tās kompensēt), tikai sniedzot papildu atlaidi jūsu nākamajam pasūtījumam. Mēs esam gatavi atmaksāt pasta izdevumus par pārsūtīšanu, ja izstrādājums ir bojāts vai nosūtīts kļūdas dēļ.

DATU DROŠĪBA

SIA „Satalit” garantē, ka jūsu personas un maksājumu dati netiks nodoti trešām personām, izņemot tiesību aktos noteiktos gadījumus. Mēs NEKAD nepieprasām klientiem personas datus pa e-pastu. Ja esat saņēmis aizdomīgu vēstuli ar lūgumu sniegt kādu informāciju par savām darbībām vietnē bezvadu.lv, nevis atbildiet uz to, bet gan nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu satalit@satalit.lv vai pa tālruni +371 29 878 081.

Atjaunināts: 04.08.2021